نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4447
-
الف
+

با خداحافظی «دنیل کریگ» ، «جیمز باند» بعدی چه کسی خواهد بود؟

«دنیل کریگ» کرکتر مرکزی مجموعه فلم های «جیمزباند» از بازی در این فلم کناره گیری کرده و اکنون عوامل به دنبال بهترین جایگزین برای او هستند.

به گزارش آی فیلم 2 ، «دنیل کریگ» بازیگر انگلیسی که اغلب او را با مجموعه فلم های «جمیزباند» می شناسند ، بعد از بازی در جدیدترین قسمت این فلم از بازی در این نقش کناره گیری کرد.

«دنیل کریگ» بعد از فلم سینمایی «باند ۲۵» که سال آینده اکران می‌شود، از ایفای این نقش کناره گیری می‌کند و حالا سوال این است که چه کسانی بهترین گزینه برای جانشینی او هستند.

سال‌ها شایعه شده بود که «دنیل کریگ» همچنان «جیمزباند» خواهد بود اما خود او پیش از امضای قرار داد برای بیست و پنجمین فلم جیمزباند اعلام کرد که آماده است از این نقش کنار بکشد.

ریچارد مدن

اولین گزینه «ریچارد مدن» است، او که سال گذشته با فلم سینمایی «بادیگارد» موفقیت‌های زیادی کسب کرد، گزینه احتمالی برای ایفای این نقش می باشد.

ایدن ترنر

گزینه بعدی «ایدن ترنر» بازیگر  فلم سینمایی «هابیت»  است که طی سه سال گذشته کرکترهای متفاوتی را در زمینه‌های مختلف بازی کرده و نشان داده به خوبی از عهده هر نقش بر می‌آید. 

«ترنر» نیز ۳۴ ساله است و از نظر سن نیز مشکلی برای ایفای نقش جیمز باند ندارد.

هنری کویل

«هنری کویل» بازیگر فلم سینمایی «بتمن در برابر سوپر من» از دیگر گزینه ها برای بازی در نقش «جیمزباند» است.

 او در گذشته قرار بود این نقش را بازی کند، اما در آن زمان کویل ۲۲ ساله بود و تهیه کنندگان این فلم معتقد بودند او برای این نقش بسیار جوان است. او حالا ۳۶ ساله است و در بهترین زمان برای ایفای این نقش قرار دارد.

تام هادری

«تام هاردی» نیز در بین نامزد‌های «جیمز باند» دیده می‌شود که شاید بهترین مورد در بین گزینه‌های ذکر شده باشد، اما این بازیگر با ۴۱ سال پیر‌ترین گزینه است و شاید با این سن چانس کمتری نسبت به بقیه داشته باشد.

او در طی دهه‌های اخیر با بازی در فلم سینمایی «مکس دیوانه» و همچنین «سم» نشان داده که به راحتی از عهده فلم های اکشن، رمانتیک، کمیدی و یا هیجان انگیز بر می‌آید.

بیشتر بخوانید : 

«رامی مالک» به خاطر اسلام پیشنهاد بازی در «جیمزباند» را نپذیرفت

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر